FLAGS – geautomatiseerde verhuurmachine

Flags haalt de verhuur uit het “stenen tijdperk”. Veel werk geschiedt in gescheiden systemen: in Outlook, Word, en EXCELL, dataopslag in een complexe ‘verkennerboom’. Het kost soms dagen om een huuraanbieding te verzenden, bij te stellen of om er een contract van de maken. Managementinformatie leveren is vervelend handwerk. Dat leidt de aandacht af van waarom het gaat, kost momentum. Vermindert overzicht en transparantie. Bemoeilijkt het delen van kennis. Kosten overdrachten van werk veel energie, tijd en geld.

De ‘vijfdimensionale benadering’ van KAART (Google Maps), DATABASE (vastgoedinformatie,documenten, relaties etc), COMMUNICATIE, TEMPLATES en DASHBOARD van FLAGS zorgt ervoor dat alle betrokkenen steeds over de voor hun rol benodigde en altijd up-to-date informatie en communicatie beschikken. Hun acties op tijd kunnen uitvoeren.

Met Flags is het mogelijk ‘geautomatiseerd te verhuren’. Eenmalig en gestructureerd de verhuur voorbereiden, daarna snel schakelen en de verhuringen procesmatig afwerken. Een checklist per aanbieding / contract houdt het team aangesloten en betrokken. Managementinformatie is steeds online beschikbaar, in de vorm van statistieken en rapportages.

Maatwerk? Naar wens van de opdrachtgever is het zelfs mogelijk Flags te laten ‘praten’ met uw eigen systeem, zodat transacties automatisch in de facturatie kunnen worden opgenomen, of, andersom, indexeringen ook in Flags getoond worden. Zonder tussenstappen!

Alles dus gericht op transparantie, eliminatie van foutkans, en eenvoudiger maken van overdracht van werkzaamheden, zonder verlies van informatie. Die “blijft bij de tent, voor de vent”.

Hier wordt het homescreen getoond:

flags homescreen tbv linkedin